Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2010 09:10 - Малко вицове от нета
Автор: mihaila Категория: Други   
Прочетен: 897 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.01.2010 09:11


1.Делото се точи няколко часа. Обвиняемият, вече страшно отегчен, пита адвоката си:
- Още колко време ще продължи?
- За мен още около половин час, а за вас - от три до пет години.


2.Отишъл гущерът до езеро и гледа жаба вътре.
- Жабче, топла ли е водата?
Жабата мълчи.
- Жабо, топла ли е водата? - раздразнил се гущера.
Жабата пак мълчи.
- Ама, курво заспала, топла ли е водата?
- Може да съм курва, но не съм ти термометър!


3.Срещат се двама. Единият пита:
- Ти обичаш ли груповия секс?
- Ами да.
- Тогава се прибирай, там само теб те няма...


4. image:
Мъж отива при хирург:
- Докторе, от известно време много ме боли лакътя.
Докторът му казва:
- Занеси урина за изследване в лабораторията и утре ми донеси резултата.
Нашият се ядосал занесъл в едно шише в лабораторията урина от дъщеря му, жена му, негова и за капак сипал малко старо машинно масло. Взел резултата на другия ден и носи изследванията на хирурга.
Доктора погледнал изследванията и му казва:
- Дъщеря ти е бременна в 3-ти месец, жена ти си има нов любовник, маслената помпа на колата ти е за смяна, а кенефът у вас е много малък и като мастурбираш си удряш редовно лакътя в стената...

5.В един казан се варят негър, евреин и циганин. Кой ще се сготви най-бързо?
- На кого му пука!!! - казал Хитлер.

6.Един професор винаги искал при изпит студентите да говорят 15 мин. Ако говорят повече, ги късал. Започнал той изпит. Вдигнал студент и казал:
- Говори за Сръбско-българската война.
Студентът говорил 14 минути и казал:
- А сега, едноминутно мълчание в чест на загиналите.

7.В месарницата на глухия месар се наредила опашка. Един се тупа по врата - дават му врат, втори се тупа по гърба - дават му плешка, трети по крака - дават му бут...
Един младеж си вади оная работа, удря я на тезгяха и получава палка салам. Отзад един старец се обажда:
- Младежо, ударете го веднъж и за мене, че ми омръзна да ям пилешки чревца!

8.Както в приказката, един мъж хванал златната рибка и решил да я освободи.
В знак на благодарност тя предложила да му изпълни едно желание.
- Не знам какво да си пожелая - казал мъжът. - Имам си всичко - хубава къща, хубава работа и красива жена. Какво друго да искам от живота...
- И все пак искам да ти изпълня едно желание.
Мислил мислил мъжът и накрая решил:
- Искам с жена ми по време на секс да свършваме едновременно.
- Сигурен ли си, че това искаш? - попитала златната рибка.
- Не мога да се сетя за нещо друго, което да ми липсва - отвърнал мъжът.
Тръгнал да се прибира и по пътя към вкъщи ... свършил 3 пъти.

9.Притеснен човечец влиза при шефа си:
- Извинете, шефе, не съм получавал заплата от два месеца?
- Извинен си - отговаря с усмивка шефът.

10.Психиатър към пациент:
- Поздравявам ви! При вас се забелязва голям напредък!
- Какъв напредък? Преди половин година бях Наполеон, а сега кой съм? Никой!



Тагове:   Нета,   малко,   места,


Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mihaila
Категория: Други
Прочетен: 53652
Постинги: 45
Коментари: 77
Гласове: 221
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031